Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!

In deze mastercourse maakt u kennis met de belangrijkste media- en informatietheorieën, in bijzonder de relatie tussen informatie en hedendaagse media.

Detail Summary
Datum 20 maart 2015
Tijd 10:00 - 17:00
Instagram and other Social Media Apps
Instagram and other Social Media Apps, fotograaf: Jason Howie

Onze wereld wordt steeds digitaler. Of het nu gaat over onze media, onze culturele en economische activiteiten of ons sociale en professionele leven, nooit eerder was digitale informatie zo alom aanwezig. Het creëren, verzamelen, samenstellen en gebruiken van digitale informatie is de drijvende kracht achter veel hedendaagse activiteiten. De informatie is zo overvloedig dat het sorteren en begrijpen ervan (data mining) steeds belangrijker wordt. Tevens zullen we stil staan bij de implicaties van digitale informatie- en zoekindustrieën. 

Doelgroep

Leraren VWO

Opzet/doel Mastercourse

Wetenschappelijke en vakinhoudelijke nascholing

 

Praktische informatie 

  • Datum: 20 maart 2015
  • Prijs: € 195,- (inclusief koffie/thee en lunch)
  • Tijd: 10:00 - 17:00 uur
  • Locatie: UvA-locatie in de binnenstad van Amsterdam
  • Na afloop ontvangen de deelnemers een certificaat

Docenten:

dhr. prof. dr. L.W.M. (Rens) Bod

Prof. dr. Rens Bod

dhr. prof. dr. R. (Robin) Boast

Prof. dr. Robin Boast